صفحه اصلی > فان : ۱۳ والپیپر بازی تخیلی و فانتزی (4K)

۱۳ والپیپر بازی تخیلی و فانتزی (4K)

والپیپر بازی فانتزی

۱- دانلود والپیپر بازی The Witcher 3

بازی The Witcher 3 با فضایی تاریک و گیرا، آدمو می‌بره تو یه دنیایی پر از جزئیات و صحنه‌های دیدنی. محیط‌های بازی شامل جنگل‌های انبوه، کوه‌های بلند و دهکده‌های قدیمی میشه که با نورپردازی عالی و جلوه‌های ویژه، حس واقعی بودن رو به آدم میده. طراحی شخصیت‌ها و موجودات، از هیولاهای ترسناک تا آدم‌های معمولی، خیلی با دقت انجام شده. تغییرات آب و هوا و چرخه روز و شب هم حسابی به زنده شدن دنیای بازی کمک می‌کنن. در کل، The Witcher 3 یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های ویدیوییه.

۲- دانلود والپیپر بازی World of Warcraft

دنیای World of Warcraft واقعاً یه جای فوق‌العاده برای غرق شدن توی یه دنیای فانتزیه. هر گوشه از این دنیا پر از جزئیات جذابه، از جنگل‌های سرسبز و کوه‌های برفی گرفته تا بیابان‌های بی‌پایان. رنگ‌های زنده و طراحی‌های خاص هر منطقه باعث می‌شه هر جا حال و هوای خودش رو داشته باشه. موسیقی حماسی و صدای فوق‌العاده بازی هم حس عمیقی بهت می‌ده، انگار واقعاً تو اون دنیای جادویی هستی. هر جایی که بری، یه داستان جدید منتظره که کشفش کنی و همینش بازی رو خیلی خاص می‌کنه.

۳- دانلود والپیپر بازی The Elder Scrolls V: Skyrim

اسکایریم یه بازی فوق‌العاده تو دنیای باز و فانتزیه که با فضای مرموز و پرجزئیاتش می‌تونه ساعت‌ها گیمر رو سرگرم کنه. از کوه‌های پوشیده از برف گرفته تا جنگل‌های تاریک و دریاچه‌های آرام، هر گوشه‌ای از بازی یه داستان برای گفتن داره. نورپردازی بازی جوریه که حس سردی و ابهت دنیای اسکایریم رو بهت منتقل می‌کنه. وقتی شب می‌شه و ستاره‌ها تو آسمون می‌درخشن، یا وقتی خورشید از پشت کوه‌ها طلوع می‌کنه، نمی‌تونی از تماشای مناظر دست برداری. محیط بازی پر از جزئیاتیه که باعث می‌شه هر بار چیز جدیدی کشف کنی.

۴- دانلود والپیپر بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild

بازی «افسانه زلدا: نفس وحش» با جو فوق‌العاده و گرافیک‌های چشم‌نوازش، یه تجربه خاص از ماجراجویی تو دنیای باز رو گیمر می‌ده. منظره‌های طبیعی مثل کوه‌ها، جنگل‌ها و دریاچه‌ها با جزئیات چشم‌نواز و رنگ‌های زنده، آدم رو می‌کشونه به کاوش تو دنیای هیرول. موسیقی آروم و طبیعی بازی، هم حس آرامش می‌ده و هم هیجان. تغییرات آب و هوا و چرخه روز و شب، دنیای بازی رو واقعاً زنده و واقعی می‌کنه و تجربه‌ای عمیق و جذاب رو برات می‌سازه.

۵- دانلود والپیپر بازی God of War Ragnarök

بازی God of War Ragnarök یه فضای فوق‌العاده حماسی و خیره‌کننده داره که گیمر رو کامل به دنیای اساطیری نورس می‌بره. مناظر پوشیده از برف، کوه‌های عظیم و جنگل‌های تاریک حس عظمت و بزرگی رو به گیمر القا می‌کنن. نورپردازی و افکت‌های تصویری، مثل نورهای سرد و غروب‌های آتشین، حسابی فضا رو جادویی می‌کنن. دشمن‌ها و موجودات افسانه‌ای با دقت و ظرافت خاصی طراحی شدن که تجربه‌ای به‌یادماندنی از دنیای خشن و بی‌رحم اساطیر نورس رو برای گیمر رقم می‌زنن.

۶- دانلود والپیپر بازی Dark Souls

بازی دارک سولز یه دنیای تاریک و مرموز داره که از همون اول حس ترس و تنهایی رو به گیمر القا می‌کنه. محیط‌های بازی پر از قلعه‌های خراب، جنگل‌های مه‌آلود و مقبره‌های ترسناکه که هرکدوم یه داستان غم‌انگیز و تاریک رو روایت می‌کنن. نورپردازی و موسیقی بازی خیلی خوب با هم هماهنگن و باعث می‌شن حس دلهره گیمر بیشتر بشه. همه چی توی این بازی طوری طراحی شده که حس کنید تو یه دنیای بی‌رحم و چالش‌برانگیز هستید که همیشه باید حواس‌تون به همه چی باشه.

۷- دانلود والپیپر بازی Baldur’s Gate 3

بازی Baldur’s Gate 3 یه حال و هوای تاریک و گیرایی داره که آدم رو تو دنیای فانتزی خودش غرق می‌کنه. گرافیکش خیلی با جزئیاته و محیط‌هاش خیلی قشنگ طراحی شدن؛ جوری که حس می‌کنید واقعاً تو اون دنیا هستید. نورپردازی و سایه‌هاش حس تعلیق و رازآلودی رو خوب منتقل می‌کنن. کاراکترها و دشمن‌ها هم با طراحی‌های خاص و انیمیشن‌های روون‌شون، چشم‌نوازن. از جنگل‌های پیچ در پیچ گرفته تا شهرهای شلوغ، همه چی تو بازی خیلی واقع‌گرایانه و جذاب به تصویر کشیده شده و یه تجربه‌ی فوق‌العاده رو برای گیمر رقم می‌زنه.

۸- دانلود والپیپر بازی hades 2

بازی Hades 2 جو تاریک و مرموزی داره که از اساطیر یونانی الهام گرفته شده. طراحی بصری بازی واقعاً جذابه و با رنگ‌های زنده و جزئیات زیادی همراهه که آدم رو حسابی درگیر می‌کنه. از غارهای زیرزمینی تا قصرهای باستانی، همه چیز خیلی قشنگ و با دقت طراحی شده. نورپردازی‌ها و افکت‌های بصری مثل آتش و جادو، فضا رو خیلی نفس‌گیر کرده. موسیقی و صداگذاری هم حسابی به جو بازی می‌خوره و تجربه‌ای می‌سازه که تا مدت‌ها یادتون می‌مونه.

۹- دانلود والپیپر بازی Persona 3 Reload

بازی Persona 3 Reload با گرافیک جدید و سبک هنری خاص خودش، یه فضای تاریک و مرموز رو ایجاد می‌کنه. محیط‌های بازی با جزئیات زیاد و رنگ‌های تیره، حس و حال وهم‌آلودی دارن که خیلی غم‌انگیزه. نورپردازی‌های خاص و سایه‌های عمیق، حس رازآلودی و تنش رو بیشتر می‌کنه و تجربه خاصی به گیمر می‌ده. طراحی شخصیت‌ها هم ترکیبی از سبک‌های مدرن و کلاسیک ژاپنیه و با انیمیشن‌های روان و قشنگ، داستان و فضای بازی رو خیلی جذاب‌تر می‌کنه. این بازی واقعاً یه تجربه فراموش‌نشدنیه.

۱۰- دانلود والپیپر بازی Diablo IV

بازی Diablo IV یه فضای تاریک و مخوف داره که حسابی ترس و رازآلودگی رو به گیمر القا می‌کنه. طراحی بصری بازی خیلی باجزئیاته و محیط‌های گوتیک و سایه‌های ترسناک رو عالی نشون می‌ده. نورپردازی مه‌آلود و رنگ‌های تیره حس وهم‌آور و دلهره‌آوری رو ایجاد می‌کنه که هر لحظه فکر می‌کنید چیزی قراره اتفاق بیفته. دشمن‌ها و هیولاها هم خیلی ترسناک و تأثیرگذار طراحی شده‌ن. موسیقی بازی با تنش و ریتم‌های سنگینش کلی با فضای بازی جور در میاد و یه تجربه خاص و نفس‌گیر به گیمر می‌ده.

۱۱- دانلود والپیپر بازی Final Fantasy XVI

بازی Final Fantasy XVI یه جو تاریک و حماسی داره که حسابی آدم رو توی یه دنیای فانتزی غرق می‌کنه. طراحی بصری بازی خیلی خیره‌کننده‌‌ست؛ از منظره‌های وسیع گرفته تا قلعه‌های بزرگ و طبیعت‌های متنوع، همه چیز خیلی جذابه. شخصیت‌ها و هیولاها هم خیلی با دقت و جزئیات طراحی شده‌ن و هر منطقه بازی حال و هوای خاص خودش رو داره. نورپردازی و افکت‌های ویژه هم باعث می‌شه حس واقعی بودن این دنیای فانتزی رو بیشتر حس کنید. موسیقی بازی هم بی‌نظیره و تجربه حماسی رو کامل می‌کنه.

۱۲- دانلود والپیپر بازی Dragon’s Dogma 2

بازی Dragon’s Dogma 2 فضایی تاریک و فانتزی داره که خیلی حس ماجراجویی رو به آدم می‌ده. گرافیک بازی فوق‌العاده‌ست، از جنگل‌های سرسبز گرفته تا قلعه‌های قدیمی و غارهای ترسناک، همه چی با جزئیات زیادی طراحی شده. نورپردازی‌ها هم خیلی واقعیه و باعث میشه حس کنید واقعاً توی اون دنیا هستید. تغییرات آب و هوا و چرخه شب و روز هم به جذابیت بازی اضافه کرده. در کل، این بازی با گرافیک خیره‌کننده و جوی مرموز، آدم رو حسابی درگیر دنیای خودش می‌کنه.

۱۳- دانلود والپیپر بازی Tiny Tina’s Wonderlands

بازی “Tiny Tina’s Wonderlands” یه دنیای فانتزی و بامزه رو به نمایش می‌ذاره که خیلی رنگارنگ و جذابه. توی بازی، از قلعه‌های جادویی و جنگل‌های عجیب گرفته تا غارهای مخوف، همه‌چی پر از مناظر خیره‌کننده‌ست. شخصیت‌ها و دشمن‌ها هم خیلی باحال طراحی شدن و حس ماجراجویی رو کاملاً بهت منتقل می‌کنن. نورپردازی‌های درخشان و رنگ‌های شاداب، تجربه بصری خاصی رو برای گیمر می‌سازن و هر گوشه‌ای از بازی رو پر از حس تازگی و هیجان می‌کنن. خلاصه که دنیای بازی پر از چیزهای جالب و شگفت‌انگیزه.

عرفان صادق‌پور

پست های مرتبط

بهترین بردگیم‌های نیمه اول سال ۲۰۲۴

معمولاً نیمه اول سال، بازار بردگیم خیلی داغ نیست. انگار همه منتظر…

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

۱۰ والپیپر بازی ترسناک (4K)

ژانر ترسناک همیشه طرفدارهای زیادی بین گیمرها داشته و هر سال شاهد…

۱۴۰۳/۰۴/۱۶

دانلود ده والپیپر الدن رینگ برای دسکتاپ و موبایل (4K)

تصاویری بی‌نظیر از بازی الدن رینگ برای پس‌زمینه لپ‌تاپ، آیفون و گوشی…

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

دیدگاهتان را بنویسید