صفحه اصلی > خبر و گزارش : بازی‌های جدید این هفته

بازی‌های جدید این هفته

دنیای بازی‌های ویدیویی تو ماه ژوئن یه جورایی عجیبه. از یه طرف پر از مراسم معرفی بازی‌های جدید توسط کمپانی‌های بزرگه اما از طرف دیگه، بازی‌های زیادی برای عرضه شدن تو این ماه آماده نیستن. با این حال، بازی‌هایی که قراره تو این ماه عرضه بشن، سبک‌های مختلفی رو شامل می‌شن؛ از بازی‌های با کیفیت موبایل گرفته تا بازسازی‌های ریمسترشده، بازی‌های ترسناک و دلهره‌آور.
قطعاً بزرگترین عرضه ژوئن، بسته الحاقی مورد انتظار الدن رینگ به اسم سایه‌های اِردتریه. بعد از چند سال ساخت، حالا گیمرا کلی ذوق دارن که دوباره به دنیای فانتزی سیاه الدن رینگ برگردن.
تو یه حال و هوای مشابه، کمپانی بازی‌سازی بانجی بالاخره آماده‌ست تا با بسته الحاقی بزرگ The Final Shape پرده از داستان نور و تاریکی تو بازی Destiny 2 برداره. همه چیز به سمت نبرد نهایی بین گاردین‌ها (Guardians) و ویتنس‌ها (Witness) داره هدایت می‌شه و به نظر می‌رسه این بسته الحاقی با معرفی زیرشاخه جدید پریزم (Prism)، تجهیزات قدرتمند عجیب و غریب و کلی تغییر تو روند بازی، قراره حسابی سروصدا کنه.

 

۱- بازی Destiny 2: The Final Shape

بازی Destiny 2: The Final Shape

توسعه‌دهنده: Bungie
ناشر: Bungie
تاریخ عرضه: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پلتفرم‌ها: بازی PS5، PS4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس و ویندوز
موتور: Tiger Engine
ژانر: اکشن-نقش‌آفرینی و FPS
مُد: چندنفره
احتمالا مهم‌ترین بسته الحاقی بازی Destiny 2 به اسم The Final Shape قراره امسال به داستان ده‌ساله نور و تاریکی خاتمه بده. به همراه یه نبرد حماسی که توش سرنوشت تمام خلقت معلوم می‌شه، استودیو بانجی داره از تغییرات بزرگی تو بازی‌شون حرف می‌زنه، که شامل زیرشاخه جدید پریزم، دشمن‌های عجیب و غریب جدید و یه دنیای وارونه عجیب تو دل تراولر (Traveler) برای کاوش می‌شه.

 

۲- بازی Killer Klowns From Outer Space

بازی ترسناک Killer Klowns From Outer Space

توسعه‌دهنده: IllFonic
ناشر: IllFonic
تاریخ عرضه: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پلتفرم‌ها: بازی PS5، ایکس باکس سری اس و ایکس و ویندوز
موتور: Unreal Engine 4
ژانر: بقا و ترس
مُد: چندنفره
فیلم‌های ترسناک کلاسیک کالت، دارن به عنوان بازی‌های ویدیویی چندنفره نامتقارن جون می‌گیرن و بازی Killer Klowns From Outer Space، جدیدترین مجموعه محبوبیه که به این لیست اضافه می‌شه. این یه نبرد برای بقا بین دلفک‌های قاتل و شهروندان کرسنت کوو (Crescent Cove) محسوب می‌شه و بازیکن‌ها باید از هوش‌شون برای زنده موندن استفاده کنن. اگه هم دوست دارین نقش دلقک‌های قاتل رو بازی کنین، می‌تونین از یه عالمه ابزار و وسایل سیرک‌بازی برای شکار استفاده کنین.

 

۳- بازی Star Wars: Hunters

بازی Star Wars: Hunters

توسعه‌دهنده: Zynga
ناشر: Zynga
تاریخ عرضه: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳
پلتفرم‌ها: بازی نینتندو سوییچ، iOS و اندروید
موتور: Unreal Engine
ژانر: اکشن
مُد: چندنفره و تک‌نفره
تو ماه ژوئن، بالاخره بازی اکشن سوم شخص و مبارزه‌ای آنلاین Star Wars: Hunters از هایپرِ اسپیس روی گوشی‌های موبایل‌ عرضه می‌شه. تو این بازی می‌تونی تو نقش استورم‌تروپرها، جِدای‌ها و و ووکی‌ها بازی کنی. استودیوی سازنده یعنی Zynga هم قول داده که تو یه مسابقه به اسم Hunters of the Outer Rim که موقع عرضه بازی در دسترسه، از باحال‌ترین گیمرهای بازی حسابی تقدیر کنه.

خرید پلی استیشن ۵

۴- بازی Assassin’s Creed Mirage

بازی Assassin's Creed Mirage برای آیفون

توسعه‌دهنده: Ubisoft Bordeaux
ناشر: Ubisoft
تاریخ عرضه: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
پلتفرم: iOS
موتور: Unreal Engine
ژانر: اکشن
مُد: چندنفره و تک‌نفره
خبر دیگه این‌که یه بازی خیلی بزرگ‌تر به اسم Assassin’s Creed Mirage هم تو این ماه قراره روی بعضی مدل‌های آیفون عرضه بشه. نسخه برگشت به ریشه‌های این سری بازی که برای ویندوز و کنسول عرضه شده بود، حسابی طرفدار پیدا کرد. حالا هم با توجه به سخت‌افزار قوی آیفون‌های جدید، این بازی جهان باز که تو بغداد قدیم جریان داره، قراره تو این ماه روی iOS ظاهر بشه.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

همه بازی‌های معرفی شده در رویداد Xbox Tokyo Game Show

مایکروسافت دوباره به نمایشگاه بازی‌های توکیو اومده تا طرفدارهای شکاک ژاپنی و…

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

کنسول پلی استیشن ۵ پرو معرفی شد

امروز پلی استیشن ۵ پرو یا همون PS5 Pro معرفی شد و…

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

۱۴ بازی برتر ماه گذشته

بهترین بازی‌های ماه گذشته دیگه وارد نیمه دوم ۲۰۲۴ شدیم و اینجاست…

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

دیدگاهتان را بنویسید