صفحه اصلی > خبر و گزارش : عرضه یکی دیگه از بازی‌های Elder Scrolls، بدون خبر قبلی

عرضه یکی دیگه از بازی‌های Elder Scrolls، بدون خبر قبلی

بازی Elder Scrolls: Castles

بازی The Elder Scrolls: Castles رو می‌شه برداشتی از یکی از بازی‌های نقش‌آفرینی (RPG) کمپانی Bethesda که واسه موبایل طراحی شده، دونست.

این بازی نسخه ششم بازی The Elder Scrolls نیست، اما به‌هرحال استودیو بازی‌سازی Bethesda یه بازی به نام The Elder Scrolls: Castles منتشر کرده.

این بازی‌ رو می‌شه رایگان از پلی‌استور گوگل دانلود کرد. تو این بازی کنترل یه خاندان قرون‌وسطایی دستتونه و به قلعه و اعضای خانواده نظارت می‌کنید. به‌نظر نمیاد که نسخه iOS و کامپیوتر این بازی منتشر شه و در واقع حتی خبر انتشار این نسخه هم به‌طور رسمی اعلام نشده.

از دیدن اسکرین‌شات‌ها اینطور می‌شه نتیجه گرفت که تو این بازی قراره خودمون قلعه‌ بسازیم، تقریباً مثل بازی Fallout Shelter. یکی دیگه از این تصاویر نشون می‌ده، گروهی از بازی‌کنان می‌خوان با یه اژدهای سرخ بجنگن. بازی Elder Scrolls: Castles اولین بازی موبایلی در جهان بازی‌های Elder Scrolls یا همون Nirn نیست و بازی اسپین‌آف دیگه‌ای با عنوان The Elder Scrolls: Legeds تو سال ۲۰۱۷ برای موبایل و کامپیوتر از این سری منتشر شده. The Elder Scrolls: Blades یکی دیگه از بازی‌های مخصوص موبایل این سریه که تو سال ۲۰۱۹ عرضه شد.

برچسب ها :

رضا گلکار

پست های مرتبط

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک…

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه…

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید