صفحه اصلی > فان : ۱۰ والپیپر بازی ترسناک (4K)

۱۰ والپیپر بازی ترسناک (4K)

والپیپر بازی ترسناک

ژانر ترسناک همیشه طرفدارهای زیادی بین گیمرها داشته و هر سال شاهد عرضه چندین بازی تو این ژانر هستیم. اما فقط بعضی از عنوان‌ها موندگار می‌شن و صحنه‌های خوفناک‌شون تو ذهن گیمر حک می‌شه. تو این پست، ده تا از بهترین بازی‌های ترسناک رو انتخاب کردیم و والپیپرهای باکیفیتی از این عنوان‌ها برای دانلود در اختیارتون گذاشتیم. برای دانلود والپیپر بازی ترسناک، روی دکمه دانلود هر مورد کلیک کنید.

۱- دانلود والپیپر بازی ترسناک رزیدنت اویل

وقتی پای ژانر ترس و بقا به میون میاد، بیشتر گیمرها اول یاد عنوان رزیدنت اویل میفتن. این بازی سال‌هاست که لرزه به اندام مخاطب‌ها می‌ندازه و همیشه حرفی برای گفتن داره. می‌تونید با کلیک روی دکمه دانلود، والپیپر رزیدنت اویل ۸ رو با کیفیت 4K برای دسکتاپ و موبایل دریافت کنید.

والپیپر لست رزیدنت اویل لپ تاپ

۲- دانلود عکس پس زمینه بازی ترسناک Last of Us

والپیپر لست آو اس، چشم هر بیننده‌ای رو برای چند ثانیه خیره می‌کنه. این بازی به‌یادموندگی علاوه بر لحظه‌های شوکه‌کننده، فضای ترسناک روانی هم داره که همه رو تحت تأثیر خودش قرار می‌ده. اگه دوست دارید والپیپرهای بیشتری از این بازی داشته باشید، اینجا کلیک کنید.

۳- دانلود تصویر پس زمینه بازی ترسناک Alan Wake II

الن ویک یکی از شاهکارهای به‌یادموندنی دنیای بازی‌های ویدیوییه. این بازی با داستان پیچیده، فضاسازی گیرا و گرافیک شاهکارش هیچ وقت از یادتون نمی‌ره. برای دانلود والپیپر الن ویک 4K روی دکمه دانلود کلیک کنید. علاوه بر فضای بصری، موسیقی متن این بازی هم خیلی خوبه. برای دانلود موسیقی متن بازی الن ویک ۲ اینجا کلیک کنید.

۴- دانلود والپیپر بازی ترسناک سایلنت هیل

فضای مه‌آلود، خوفناک و مرموز این بازی هیچ‌وقت از ذهن مخاطب پاک نمی‌شه. می‌تونید یک آرت‌ورک فوق‌العاده از شخصیت شرور پیرامیدهِد دانلود کنید و پس‌زمینه لپ‌تاپ یا موبایل‌تون رو به این عکس ترسناک مزین کنید.

۵- دانلود عکس پس‌زمینه بازی Dead Space

لحظه‌های زیادی تو این بازی هست که به معنای واقعی کلمه احساس تنهایی می‌کنید! یه تنهایی عمیق تو فضایی بی‌انتها و تیره و تار که به عمق وجود گیمر رسوخ می‌کنه.

۶- دانلود والپیپر بازی ترسناک مترو اِکسدِس

این بازی با ایجاد تناقض بین فضای تیره و دلهره‌آور و فضای روشن تو بخش‌هایی از بازی، حس ترس و آسایش رو در کنار هم قرار می‌ده تا احساسات گیمر رو هم در طول مسیر پرفراز و نشیب، تحت تأثیر قرار بده.

۷- دانلود عکس پس زمینه بازی ترسناک The Evil Within 2

افسوس، انتقام، ترس، کابوس و کلی چیز دیگه تو مسیر این بازی به ذهن گیمر هجوم میارن. این والپیپر زیبا، می‌تونه ظاهر منحصربه‌فردی به گوشی یا صفحه‌نمایش لپ‌تاپ شما ببخشه.

۸- دانلود والپیپر Dying Light 2

بازی دایینگ لایت ۲، سرشار از هیجان، درگیری، فرار و در کنارش تعامل با آدم‌های مختلفه که بعضی‌هاشون دوستن و بعضی خائن و البته تشخیص این دو از هم چندان راحت نیست.

۹- دانلود عکس پس زمینه Little Nightmares II

کابوسی که از تماشاش لذت می‌برید! تو این ماجراجویی جذاب، بارها خطر رو تو وجودتون احساس می‌کنید و خیلی از اوقات نمی‌تونید دست از بازی کردن بردارید!

۱۰- دانلود والپیپر بازی Returnal

با این‌که ژانر این بازی رسماً ترسناک نیست، اما فضای ترسناک روان‌شناختی‌ای تو بازی حاکمه که به ذهن‌تون رسوخ پیدا می‌کنه. این تصویر زیبا از این بازی، می‌تونه پس‌زمینه دسکتاپ یا موبایل شما رو از بقیه متمایز کنه.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

۱۳ والپیپر بازی تخیلی و فانتزی (4K)

۱- دانلود والپیپر بازی The Witcher 3 بازی The Witcher 3 با…

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

بهترین بردگیم‌های نیمه اول سال ۲۰۲۴

معمولاً نیمه اول سال، بازار بردگیم خیلی داغ نیست. انگار همه منتظر…

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

دانلود ده والپیپر الدن رینگ برای دسکتاپ و موبایل (4K)

تصاویری بی‌نظیر از بازی الدن رینگ برای پس‌زمینه لپ‌تاپ، آیفون و گوشی…

۱۴۰۳/۰۲/۲۶

دیدگاهتان را بنویسید