صفحه اصلی > فان : ده والپیپر بازی The Last of Us 2 (با کیفیت 4K)

ده والپیپر بازی The Last of Us 2 (با کیفیت 4K)

والپیپر بازی the last of us 2

تو این آرت‌ورک، هنرمند سعی کرده بدون استفاده از رنگ، جوهره شخصیت الی ویلیامز رو به تصویر بکشه. برای دانلود این والپیپر بازی The Last of Us 2 با کیفیت بالا برای دسکتاپ و موبایل روی دکمه دانلود کلیک کنید.

والپیپر Last of Us 2

این هم یه آرت‌ورک دیگه‌ست که برعکس قبلی، سعی داره با رنگ‌ها و حس‌وحالش وجه غیرمبارز و لطیف الی رو نشون بده. این عکس پس زمینه Last of Us 2 برای دسکتاپ و موبایل قابل‌دانلوده.

سبک و سیاق این آرت‌ورک که یکی از طرفدارها اون رو کشیده، با خود بازی خیلی متفاوته، اما جذابیت خاصی داره که بیشتر هوادارهای این بازی رو جذب می‌کنه. این عکس پس زمینه لست آو آس ۲ رو می‌تونید با کلیک روی دکمه دانلود، برای موبایل و دسکتاپ دانلود کنید.

تو این صحنه جذاب از بازی، الی نیم‌نگاه به گذشته داره و باید دوباره با ویرانی و نابودی روبه‌رو بشه. دانلود این والپیپر بازی The Last of Us 2 برای موبایل و دسکتاپ از طریق کلیک روی دکمه‌های دانلود امکان‌پذیره.

یک آرت‌ورک دیگه که ظرافت و بی‌پناهی الی رو به تصویر کشیده. این اثر هنری با فضاسازی خاصش، نقشی از گذشته دور روی دیوار و گیاه‌های سرسبز در کنار ویرانی حس متناقضی به ما القا می‌کنه. با کلیک روی دکمه دانلود می‌تونید نسخه 4K این والپیپر بازی The Last of Us 2 رو دانلود کنید.

رابطه پرفراز و نشیب جوئل و الی از اجبار شکل گرفت و به یه رابطه عمیق پدر و دختری رسید. تو این عکس پس زمینه Last of Us 2 هم الی رو می‌بینیم که به تنها شخص قابل‌اعتمادش پناه برده.

الی شخصیت پیچیده‌ایه که بدون این‌که بخواد، به یه جنگجوی خشن تبدیل شد. تو این والپیپر Last of Us 2 هم الی به ما خیره شده و با این‌که آماده شلیکه، اما غم رو تو چهره‌ش می‌شه دید.

تقابل خون، تاریکی و نور؛ شاید این بهترین عبارت برای توصیف این عکس پس زمینه لست آو آس ۲ باشه.

تو این صحنه، یک بنای قدیمی رو می‌بینیم که توسط طبیعت بلعیده می‌شه؛ طبیعتی که تو اوج آشفتگی و فضای آخرالزمانی به رشد خودش ادامه می‌ده. برای دانلود والپیپر بازی Last of Us 2 روی دکمه دانلود کلیک کنید.

باز هم تقابل وجه خشن و لطیف الی و خشونتی که اون رو احاطه کرده، حسی متناقض از آرامش و خطر رو به ما القا می‌کنه. می‌تونید رو دکمه‌های دانلود کلیک کنید و نسخه باکیفیت این عکس پس‌زمینه Last of Us 2 رو برای موبایل و دسکتاپ دانلود کنید.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت دوم)

توی قسمت قبل، نُه فیلم و سریال DC رو معرفی کردیم که…

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت اول)

با کند شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی مارول و تماشای آخرین فیلم…

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

موسیقی متن بازی الن ویک ۲ (Alan Wake 2)

موسیقی متن الن ویک ۲ تیره و مسحورکننده‌ست و همینه که باعث…

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

دیدگاهتان را بنویسید