صفحه اصلی > خبر و گزارش و ویدیو : بازی Granblue Fantasy Versus: Rising منتشر شد!

بازی Granblue Fantasy Versus: Rising منتشر شد!

Granblue Fantasy Versus Rising

به‌تازگی نسخه جدیدی از بازی Granblue Fantasy Versus منتشر شده و این‌طور که به‌ نظر می‌رسه قراره با انتشار این بازی، شاهد قله‌های جدیدی تو این ژانر از بازی‌ها باشیم. قسمت‌های جدیدی به Granblue Fantasy Versus: Rising اضافه شده تا اگه از بخش اصلی بازی خسته شدید، بتونید آنلاین با بقیه کاربران تو سناریوهای مختلف بازی کنید.

تازه‌واردها می‌تونن با استفاده از حالت کنترل ساده‌سازی‌شده، بدون نیاز به حفظ کردن فن‌های ترکیبی از بازی لذت ببرن و فقط با فشار دادن یک دکمه، کمبو‌های سخت رو اجرا کنن.

با شروع بازی، خودتون رو زیر یه آسمون بی‌نهایت می‌بینید که حتی تو مراحل آموزشی بازی هم با ماجراجویی‌های مختلف محاصره شدید. با گذروندن مراحل مختلف این بازی مبارزه‌ای، جنبه RPG بازی پررنگ‌تر می‌شه.

قابلیت شخصی‌سازی بازی تو تمام مراحل وجود داره. خیلی از قسمت‌های بازی، مثل رنگ کاراکتر، سلاح‌ها، آواتارها و حتی کاراکتر انتخابی همراه‌تونو می‌تونید شخصی‌سازی کنید. با وجود این قابلیت، بازی Granblue Fantasy Versus: Rising محیطی آزاد واسه اعمال سلیقه شماست؛ از اعمال سلایقتون خوشتون میاد؟ این بازی رو امتحان کنید. تنها محدودیت پیش رو، تخیل شماست؛ تو این بازی می‌تونید از مدل‌های سه‌بعدی پیش‌ساخته از نسخه‌های قبلی، همه‌چیز رو از نو با سلیقه خودتون بسازید.

بازی Granblue Fantasy Versus: Rising برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و ویندوز تو تاریخ ۲۳ آذر عرضه شده.

برای دسترسی به بخش آنلاین بازی تو کنسول‌های PS4 و PS5، نیاز به اکانت PS Plus دارید. تو حالت آنلاین حداکثر ۳۰ گیمر می‌تونن آنلاین مبارزه کنن. برای اجرای قسمت‌های آفلاین این بازی، نیازی به اکانت خاصی ندارید. می‌شه به‌صورت دونفره و روی یک دستگاه هم این بازی رو اجرا کرد؛ پس تو اوقاتی که مهمون دارید هم این بازی می‌تونه حسابی سرگرمتون کنه.

خرید پلی استیشن ۵

رضا گلکار

پست های مرتبط

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک…

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه…

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید