صفحه اصلی > پیش‌نمایش و نقد و بررسی : همه چیز درباره دی‌ال‌سی بعدی الدن رینگ: Shadow Of The Erdtree

همه چیز درباره دی‌ال‌سی بعدی الدن رینگ: Shadow Of The Erdtree

دانلود با

استودیوی بازی‌سازی FromSoftware اخیراً نشون داده که چیزای تازه‌ای برای بازی الدن رینگ در نظر داره و بدون شک این خیلی از دوست‌دارای بازی‌های سبک سول‌لایک رو خوشحال می‌کنه. پس اگه از طرفدارای بازی سول‌لایک هستید، با ما همراه باشید چون این استودیوی بازی‌سازی اولین تریلر Shadow Of The Erdtree رو که خیلیا منتظرش بودن منتشر کرده و حالا می‌دونیم که این DLC الدن رینگ روز ۲۱ ژوئن عرضه می‌شه. پس بیاید با هم همه چیزایی رو که درباره این الحاقیه جدید از بهترین بازی ۲۰۲۲ می‌دونیم مرور کنیم.

تاریخ انتشار Shadow of the Erdtree مشخص شده؟

بله تاریخ انتشار این DLC مشخص شده و درست روز اول تابستون یعنی ۲۱ ژوئن عرضه می‌شه. پس اگه به فکر این بودین که چطور روزهای داغ تابستون رو پر کنید، این DLC الدن رینگ بهترین گزینه‌ست.

کدوم پلتفرم‌ها این DLC رو پشتیبانی می‌کنن؟

تو همه پلتفرم‌هایی که نسخه اصلی این بازی رو پشتیبانی می‌کردن از این DLC الدن رینگ هم پشتیبانی می‌شه؛ این یعنی پی‌سی و استیم، پلی استیشن ۵ و ۴، ایکس‌باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس.

تریلر Shadow Of The Erdtree منتشر شده؟

تریلر این DLC‌ روز ۱۲ فوریه و مدت کوتاهی بعد از نمایشگاه شرکای مستقیم نینتندو بیرون اومد. می‌تونید این تریلر DLC الدن رینگ رو در ادامه ببینید.

 

قیمت DLC الدن رینگ چقدره؟

قیمت این DLC بستگی به نسخه‌ای داره که قصد خریدش رو دارید و این‌ موضوع که بازی اصلی رو دارید یا نه. اگه بازی رو داشته باشید که به احتمال زیاد با وجود فروش گسترده‌ش اون رو دارید، می‌تونید نسخه استاندارد DLC رو با قیمت ۴۰ دلار یا باندل پریمیوم رو با قیمت ۵۰ دلار بخرید. اون ۱۰ دلار اضافه هم برای مجموعه آرت‌ورک‌ها و موسیقی متن بازی به علاوه خود DLC اضافه شده. اگه بازی رو ندارید می‌تونید نسخه دلوکس رو به قیمت ۸۰ دلار بخرید که بازی اصلی و DLC الدن رینگ و همه چیزای دیگه رو تو خودش داره.

Shadow of the Erdtree درباره چیه؟

داستان این DLC الدن رینگ درباره برادر دوقلوی مالنیا به اسم میکلا و سفرهاش به دنیای سایه‌هاست. روز ۲۱ فوریه هیدتاکا میازاکی تو مصاحبه با IGN گفت که این DLC یه نقشه کاملاً جدید و جدای از سرزمین‌های میانه‌ست که برای رفتن به اونجا به یه دروازه وارپ نیاز دارید. داستان‌های افشانشده‌ باعث جدا موندن این مکان از بقیه دنیای بازی شدن و این وظیفه شماست که ته و توی قضیه رو دربیارید و بفهمید چرا میکلا به اونجا رفته. برای وارد شدن به این دنیا هم باید از یه پیله وارد بشید که گیمرهای الدن رینگ باید مکان اون رو خوب یادشون مونده باشه.

دانلود Shadow Of The Erdtree

این DLC الدن رینگ چیزای زیادی به بازی اضافه می‌کنه؟

جواب این سوال سخته چون هنوز این DLC رو امتحان نکردیم. ولی طبق گفته میازاکی به IGN، این DLC سرزمین سایه‌ها شاید اگه بزرگ‌تر نباشه، به اندازه لیمگریوئه که بیشتر نقشه بازی اصلی رو پوشش می‌ده. پس با همه اوصاف این DLC باید خیلی بزرگ باشه.

خرید پلی استیشن ۵

تو Shadow of the Erdring خبری از دشمن‌ها و سلاح جدید هست؟

البته! اصلا مگه میشه یه DLC الدن رینگ از استودیو FromSoftware‌ دشمن و سلاح جدید نداشته نباشه؟ میازاکی با جزئیات همه چی رو درباره تریلر توضیح نداده ولی تو صحبت‌هاش با IGN درباره اون کاراکتر دوستانه که از باقی‌مونده جنازه‌ها به‌عنوان مهمات استفاده می‌کنه گفته و همین‌طور درباره کاراکتر مسمر (Messmer) یه حرفایی زده و گفته که یکی از شخصیت‌های اصلی DLC الدن رینگه.

برچسب ها :

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

بازی‌های هفته پیشِ رو

۱- Homeworld 3 توسعه‌دهنده: Blackbird Interactiveناشر: Gearbox Publishingتاریخ عرضه: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳پلتفرم:…

بازی‌های این هفته

۱- Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes توسعه‌دهنده: Rabbit and Bear Studios ناشر: Ravenage…

بازی‌هایی که قراره این هفته عرضه بشن

۱- BioGun توسعه‌دهنده: Dapper Dog Digitalناشر: Ravenage Gamesتاریخ عرضه: ۱۶ آوریلپلتفرم‌ها: ویندوز…

دیدگاهتان را بنویسید