صفحه اصلی > فان : همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت دوم)

همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت دوم)

سریال DC

توی قسمت قبل، نُه فیلم و سریال DC رو معرفی کردیم که قراره در آینده نزدیک منتشر بشن. در قسمت دوم این پست با ما همراه باشید.

 

۱۰- سریال The Penguin (پنگوئن)

سریال penguin

تاریخ انتشار: پایان ۲۰۲۴
قبل از بررسی بتمن رابرت پتینسون و مت ریوز بهتره سری به دنیای خلافکاری گاتهام بزنیم. یکی از کاراکترهای منحصربه‌فرد فیلم بتمن ۲۰۲۲ آزوالد کابلپات یا پنگوئن بود که کالین فارل نقش اون رو بازی می‌کرد. کالین فارل برای تبدیل شدن به این کاراکتر، گریم سنگینی داشت و خیلی معرکه نقش این خلافکار نوپا رو بازی کرده؛ خلافکاری که می‌خواد تو دنیای بی‌قانون گاتهام سری تو سرها در بیاره. کریستین میلوتی هم به عنوان سوفیا فالکون دختر کارمین (با بازی جان تورتورو) ایفای نقش می‌کنه که برای کنترل دنیای زیرزمینی و خلافکاری شهر گاتهام با پنگوئن در میفته. پنگوئن هم درست مثل بتمن و بتمن ۲ بخشی از دنیای خیلی از فیلم‌های DC نیست و به‌عنوان داستانی از اِلس‌ورلد ارائه میشه.

 

۱۱- سریال Superman & Lois: Season 4 (سوپرمن و لوئیس: فصل ۴)

سریال سوپرمن
تاریخ انتشار: پایان ۲۰۲۴
آخرین فصل از داستان سوپرمن و لوئیس که به مدت یه دهه تو شبکه CW پخش می‌شد هم قراره پاییز امسال به نتیجه برسه. سوپرمن و لوئیس آخرین سریال بازمانده از عصر طلایی ابرقهرمان‌های تلویزیون محسوب می‌شه. بازیگرای اصلی این سریال، تایلر هوچلین و الیزابت تولاک هستن ولی اکثر بازیگرای این سریال DC حالا به کاراکترهای فرعی تو فصل چهار تبدیل شدن. شبکه CW تایید کرده که این آخرین فصل از این سریاله.

خرید پلی استیشن ۵

۱۲- سریال انیمیشنی Creature Commandos (موجودات کماندو)

سریال Creature Commandos
تاریخ انتشار: پایان ۲۰۲۴
اگه فقط یه چیز باشه که جیمز گان خیلی دوست داشته باشه، اون یه گروه از آدمای به درد نخور و بی‌مصرفه. جیمز گان قبل از ورود به دنیای سریال‌های DC، محافظان کهکشان رو تو سه فیلم کارگردانی کرده و فیلم جوخه انتحاری رو هم تو کارنامه خودش داره. حالا هم حواسش رو به کامیک‌های نه‌چندان شناخته‌شده که به دنیای انیمیشن وارد شدن، مثل موجودات کماندو (Creature Commandos) جمع کرده. موجوداتی مثل مرداب سیاه (Black Lagoon)، فرانکنشتاین، عروس فرانکنشتاین و راسوی انسان‌نما (ویزل) رو تصور کنید که دور هم یه گروه نظامی تشکیل داده‌ن. جانوران کماندو ستاره‌هایی مثل آلن تودیک در نقش دکتر فسفروس، دیوید هاربر در نقش اریک فرانکنشتاین و فرانک گریلو در نقش ریک فلگ سنیور رو تو خودش داره.
از پروژه‌های قبلی DC هم ویولا دیویس در نقش آماندا والر، استیو اَگی در نقش جان اکونوموس و شان گان در نقش ویزل (و جی‌آی روبات که یه ربات ویژه نازی‌کشیه) حضور دارن. جیمز گان این سریال هفت قسمتی رو خودش نوشته و طبق چیزایی که گفته مقدار زیادی از کار روی این سریال تموم شده. اما گان درباره تاریخ پخش این سریال چیزی نگفته و مشخص نیست که چه ماهی از ۲۰۲۴ پخش می‌شه. از گفته‌های جیمز گان حتی برمیاد که این سریال تو سال ۲۰۲۵ پخش بشه و هنوز هیچی مشخص نیست.

 

۱۳- سریال انیمیشنی Harley Quinn and Kite Man: Hell Yeah! (هارلی کوئین و کایت‌من: بنازم!)

سریال Harley Quinn and Kite Man: Hell Yeah!
تاریخ انتشار: پایان ۲۰۲۴
سریال هارلی کوئین شبکه مکس یکی از سریال‌های موفق سرویس‌های استریم بوده که هم هوادارن رو خوشحال کرده و هم منتقدان رو. این سریال حالا یه فصل پنجم دیگه تو راه داره که تو ماه دسامبر پارسال اعلام شده. ممکنه این سریال تو سال ۲۰۲۴ پخش بشه ولی یه اسپین‌آف دیگه از این سریال به اسم هارلی کوئین و کایت‌من هم در دست ساخته. کایت‌من قراره که آخرای همین سال پخش بشه پس انتظار داریم که اول این سریال رو ببینیم.

 

۱۴- سریال Sandman: Season 2 (فصل دوم سندمن)

سریال Sandman: Season 2
در حال فیلم‌بردای
بعد از موفقیت چند قسمت سریال سندمن که به گفته نیل گیمن نویسنده کامیک‌ نمی‌شه اسم اون رو فصل گذاشت، شبکه نتفلیکس خیلی سریع چراغ سبز رو به قسمت‌های بعدی هم داده و تولید این سریال حالا داره انجام میشه. خیلی از بازیگرای فصل اول هم قراره برگردن؛ بازیگرایی مثل کربی هاول باپتیست در نقش مرگ که شناخته‌شده‌ترین این بازیگراست. نتفلیکس هنوزم تاریخ پخشی برای این قسمت‌های بعدی در نظر نداره ولی مطمئن هستیم که تو راهن.

 

۱۵- Waller & Peacemaker: Season 2 (فصل دوم والر و پیس‌میکر)

سریال Sandman: Season 2
در حال ساخت
فصل دوم پیس میکر تو فوریه سال ۲۰۲۲ چراغ سبز رو حتی قبل از اعلان DC Universe گرفته بود ولی حالا برای فصل بعدی اون باید کمی منتظر بمونیم. جیمز گان قراره به نویسندگی و کارگردانی فصل دوم سریال ضدقهرمان کروم‌پوش برگرده و این یعنی تا بعد از پخش قسمت بعدی سوپرمن باید منتظر بمونیم. اما در کنار فصل دوم پیس‌میکر، جیمز گان روی یه اسپین‌آف به اسم والر هم داره کار می‌کنه. همون‌طور که از اسمش پیداست تمرکز این سریال رو کاراکتر آماندا والره. این سریال اول قرار بود به‌عنوان پل بین دو فصل پیس‌میکر باشه و درست قبل از سوپرمن پخش بشه ولی پخش این سریال تا بعد از پیس‌میکر به تأخیر افتاد. به نظر میاد کریستال هنری و جرمی کارور قراره داستان این سریال رو بنویسن. هنری قبلاً روی سریال خوبی مثل واچمن (۲۰۱۹) کار کرده که از HBO پخش شد. کارور هم تهیه‌کننده سریال عجیب و غریب Doom Patrol برای دنیای DC‌ و سرویس‌های استریم مکس بوده.

 

۱۶- سریال Lanterns

سریال Lanterns
در حال ساخت
وقتی حرف از سریال و فیلم لایو اکشن به میون میاد، لنترنز همیشه بخش فراموش‌شده دنیای سریال‌های DC بوده‌ن. البته این بی‌توجهی تا حدود زیادی تقصیر فیلم Green Lantern سال ۲۰۱۱ بوده که بدجوری شکست خورد و پولی از بینندگان هم به جیب نزد. قبل از این، یه سریال از این سری با تمرکز روی Golden Age Green Lantern و الن اسکات هم در دست ساخت بود و با این‌که چند سالیه که ازش بی‌خبریم، ولی جیمز گان تا حالا از کنسل شدنش حرفی نزده. این در حالیه که جیمز گان و سفرن اعلام کردن که سریال لنترنز که داستان هال جوردن و جان استوارت (دو تا کاراکتر مورد علاقه طرفداران این کامیک) رو دنبال می‌کنه، یه داستان کاراگاهیه که به خط داستانی دنیای DC هم وارد میشه. بنابراین هیچ‌کس نمی‌تونه دقیقاً حدس بزنه که در حال حاضر سریال لنترنز تو چه مرحله‌ایه.

 

۱۷- سریال Booster Gold

سریال Booster Gold
در حال ساخت
تقریباً هیچی درباره این سریال نمی‌دونیم به جز این‌که جیمز گان با این سریال، نقشه‌هایی برای ساخت یه کمدی در سر داره. بوسترگلد با اسم اصلی مایک کارتر یه بازیکن فوتبال بدنام از قرن بیست و پنجمه که به زمان ما سفر می‌کنه و از همه تکنولوژی‌های زمان خودش استفاده می‌کنه تا یه ابرقهرمان بشه.

 

۱۸- سریال Paradise Lost (بهشت گمشده)

سریال Paradise Lost
در حال ساخت
شاید واندروومن به کاگردانی پتی جنکینز دیگه ساخته نشه ولی دنیای DC به کلی آمازون‌های تمیسکیرا رو فراموش نکرده. داستان بهشت گمشده تو زمان‌های قبل از تولد واندوومن (دیانا پرینس) در جریانه و یه سریال سیاسی درباره جزیره محل تولد این کاراکتره. به گفته جیمز گان این سریال از لحاظ سیاسی به بازی تاج‌وتخت شباهت داره. عنوان این سریال به کامیک Paradise Island Lost هم شباهت داره که درباره یه جنگ داخلی تو تمیسکیراست.

 

۱۹- سریال بی‌نام آرکهام

سریال Arkham
در حال ساخت
این سریال بی‌نام آرکهام تغییرات زیادی رو تجربه کرده و هنوزم از کسی به صورت رسمی تو پروسه ساختش نام برده نشده. قبلاً به نظر میومد که داستان این سریال درباره اداره پلیس گاتهام تو نسخه ساخته‌شده به‌دست مت ریوز باشه. ولی بعداً تمرکز داستان به بیمارستان آرکهام و کاراکترهای اون عوض شد. به نظر میاد آنتونیو کمپوس به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده این سریال انتخاب شده و داستانش تو دنیای DC ساخت جیمز گان در جریانه.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت اول)

با کند شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی مارول و تماشای آخرین فیلم…

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

ده والپیپر بازی The Last of Us 2 (با کیفیت 4K)

تو این آرت‌ورک، هنرمند سعی کرده بدون استفاده از رنگ، جوهره شخصیت…

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

موسیقی متن بازی الن ویک ۲ (Alan Wake 2)

موسیقی متن الن ویک ۲ تیره و مسحورکننده‌ست و همینه که باعث…

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

دیدگاهتان را بنویسید