صفحه اصلی > آموزش : چطور بدون این‌که درگیر کوئست اصلی بشیم، استارفیلد بازی کنیم؟

چطور بدون این‌که درگیر کوئست اصلی بشیم، استارفیلد بازی کنیم؟

دوست دارید استارفیلد رو دوباره بازی کنید، اما فقط درگیر کوئست‌های فرعی بشید؟ پس با ما همراه باشید.

امکان New Game Plus تو بازی استارفیلد نکته‌های زیادی داره. این امکان یکی از ویژگی‌های جالب بازیه که نحوه روبه‌رو شدن با بازی رو به‌کل متحول می‌کنه. این راهنما به شما می‌گه که آیا باید تو New Game Plus کوئست اصلی رو از مسیر بازی حذف کنید یا نه و چطور می‌شه این کار رو انجام داد.

آیا باید کوئست اصلی رو تو New Game Plus حذف کنید؟

اگه می‌خواید بدون درگیر شدن با کوئست اصلی بازی رو انجام بدید، اول مطمئن بشید که تو بخش New Game Plus هستید. این حالت از بازی وقتی در دسترس قرار می‌گیره که مأموریت Revelations final رو تموم کنید.

اول باید به Lodge برید و ببینید که همه به اندازه شما غافلگیر شده‌ن. اون‌ها شما رو به‌عنوان یک ماینر از وکترا می‌شناسن، اما این شخص قبلاً مرده؛ در عوض واسکو کسی بود که Artifact رو دریافت کرد. وقتی با سارا صحبت کنید دو انتخاب دارید:

  • تکرار کوئست اصلی: I want to join Constellation. Unravel this mystery with you.
  • پریدن از روی کوئست اصلی: I’m not who you think. I’m Starborn. I know what the artifacts are.

هر کدوم از این انتخاب‌ها مزایا و معایب خودشون رو دارن. مثلاً اگه تصمیم بگیرید که کوئست اصلی رو تکرار کنید، با انجام دادن دوباره همه مأموریت‌ها، به‌نوعی هدف اصلی از +NG رو نقض می‌کنید. البته این بار یک سری تغییر جالب لحاظ شده:

  • حالا گزینه‌های مربوط به Starborn تو دیالوگ‌ها در دسترس شماست که به شما اجازه می‌ده بخش‌هایی از کوئست اصلی رو حذف کنید.
  • بار اولی که بخش کمپین بازی رو انجام می‌دید، مأموریتی به اسم A High Price to Pay وجود داره که یک همراه تو اون می‌میره. اما این بار با توجه به این‌که از قبل می‌دونید که چه اتفاق‌هایی قراره بیفته، این فرصت رو دارید که همه همراه‌ها رو نجات بدید.

در عوض، اگه کوئست اصلی رو از فرایند بازی حذف کنید، حالت کمپین به‌کل تغییر پیدا می‌کنه. مثلاً کاراکتر شما جزئیات جدیدی تو صحبت‌هاش می‌گه. از جمله اطلاعاتی درباره همراهی که مُرده. شاید نکته منفی این رویکرد به روابط عاشقانه کاراکتر مربوط باشه. همه کوئست‌های اصلی فرصت‌هایی تو دیالوگ‌ها به گیمر می‌ده که روابط عاطفی‌ش رو قوی‌تر کنه. اما تو این حالت باید تلاش کنید این کار رو با انجام کوئست‌های جانبی و بقیه تعامل‌ها انجام بدید.

یک نکته دیگه اینه که حذف کل کوئست اصلی از فرایند بازی بعضی از کوئست‌های فرعی رو تحت تأثیر قرار می‌ده. مثلاً ما دیگه مأموریت Overdesigned رو از والتر دریافت نکردیم. این یعنی دیگه امکان این رو نداشتیم که سفینه رایگان Class-C Kepler R ship رو صاحب بشیم.

 

به‌دست آوردن Artifact و قدرت‌ها

اگه از روی کوئست اصلی بپرید می‌بینید که به‌دست آوردن artifact مفهوم متفاوتی پیدا کرده: ولادیمیر به‌راحتی همه موقعیت‌های مکانی رو به شما می‌گه. به این ترتیب، شما همه سیاره‌هایی که باید به اون‌ها برید تو مأموریت Among the Stars می‌بینید.

درباره قدرت‌هایی که قابلیت آنلاک شدن دارن، همه قدرت‌هایی که سری اول به‌دست آوردید حفظ می‌شه. در هر حال، گاهی ولادیمیر موقعیت مکانی templeها رو به شما می‌گه و همچنان می‌تونید موقع بازدید از سیستم‌های ستاره‌ای جدید نوتیفیکشن دریافت کنید. تفاوتی که وجود داره اینه که ممکنه نسخه‌های ارتقایافته رو دریافت کنید؛ مثلاً Parallel Self II یا Elemental Pull II.

 

گرفتن همراه‌های جدید

در صورت حذف کوئست اصلی از فرایند بازی، گرفتن همراه‌های جدید هم متفاوت خواهد بود. خلاصه این موضوع اینه که:

  • سارا و واسکو مثل همیشه توی Lodge هستن، پس درباره این دو نفر مشکلی وجود نداره.
  • بارِت تو وکترا خواهد بود (دیگه نیازی به نجات دادن‌ش نیست). لین و هِلر هم همین‌جا هستن. اون‌ها تو کمپین اصلی یهو ناپدید شدن. تو +NG هم کلاً هیچ دیالوگی نداشتن و امکان گرفتن این دو نفر به‌عنوان همراه وجود نداشت که احتمالاً به‌خاطر همون باگ باشه.
  • سم و آندریا اول بازی در دسترس نبودن. اما بعد از این‌که همه فرم‌های artifact رو از quest log دریافت کردیم، توی Lodge ظاهر شدن.

شاید حالا بهتر بتونید تصمیم بگیرید که تو حالت New Game Plus بهتره دوباره کوئست اصلی رو انجام بدید یا نه.

برچسب ها :

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

چطور تو استارفیلد بیشتر از یک همراه فعال داشته باشیم؟

شاید این سوال براتون پیش اومده که امکان داشتن بیشتر از یک…

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

بالدورز گیت ۳: چطور اورفئوس رو نجات بدیم؟ (حاوی اسپویلر)

کوئست Free Orpheus تو بازی بالدورز گیت ۳ اواخر کمپین طولانی این…

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دیدگاهتان را بنویسید