صفحه اصلی > آموزش : چطور تو استارفیلد بیشتر از یک همراه فعال داشته باشیم؟

چطور تو استارفیلد بیشتر از یک همراه فعال داشته باشیم؟

شاید این سوال براتون پیش اومده که امکان داشتن بیشتر از یک همراه تو بازی استارفیلد وجود داره؟ با این‌که می‌تونید افراد مختلفی رو تو بازی با خودتون همراه کنید، باید خوب روی این‌که چه کسی همراه‌تون باشه، فکر کنید. معمولاً بازی به ما اجازه می‌ده یک همراه در کنارمون داشته‌باشیم. تو این روشی رو یاد می‌گیریم که با استفاده از اون می‌شه یک NPC دیگه همراه خودمون داشته باشیم و یک گروه سه‌نفره تشکیل بدیم. البته این کار بدون هزینه نیست.

داشتن دو همراه تو بازی استارفیلد

قبل از هر چیز باید این موضوع رو بدونیم که به‌طور رسمی کسی نمی‌تونه بیشتر از یک همراه فعال داشته‌باشه. هر وقت با یک نفر صحبت کنید و ازش بخواید همراه شما بشه، اون فرد به‌تنهایی تبدیل به همراه شما می‌شه. این یعنی همراه قبلی شما رو ترک می‌کنه و به موقعیت مکانی اصلی خودش بر می‌گرده.

با این حال، یک باگ وجود داره که به شما اجازه می‌ده یک همراه دوم هم داشته باشید. این چیزیه که کهنه‌کارهای بازی‌های RGP بتسدا باهاش غریبه نیستن. برای این کار باید یک NPC پیدا کنید که برای یک کوئست شما رو همراهی می‌کنه و بعد اون کوئست رو تموم نکنید.

 

کاراکترهایی که گزینه‌های مناسبی نیستن

قبل از این‌که مناسب‌ترین کاراکتر برای این روش رو معرفی کنیم، به مواردی می‌پردازیم که به درد این کار نمی‌خورن.

  • Tahir Vala: تو یک کوئست فرعی به اسم The Kindness of Strangers به این کاراکتر بر می‌خورید. این کوئست رو رهبر House of the Enlightened تو نیوآتلانتیس به شما می‌ده. با این‌که این Tahir شما رو همراهی می‌کنه، اما این موضوع به محدوده The Well تو شهر محدود می‌شه.
  • همراه‌های Constellation: کاراکترهایی مثل سارا، سم، بارت و آندریا برای بخش‌هایی از بازی اجباری‌ان. بنابراین این کاراکترها تو بخش‌های مربوطه به‌طور خودکار به همراه شما تبدیل می‌شن و به این ترتیب دیگه نمی‌شه از روشی که گفته شد استفاده کرد.
  • Walter Stroud: این کاراکتر هم به‌طور موقت تو کوئست All That Money Can Buy شما رو همراهی می‌کنه. اما از اونجا که این یک کوئست اصلیه، در نهایت باید تمومش کنید.

بهترین گزینه: Emma Wilcox

اگه سعی کنید به  Freestar Collective Rangers بپیوندید، اِما رو ملاقات می‌کنید. اِما ویلکاکس یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن دو همراه به‌حساب میاد.

  • باید وارد مقر اصلی تو Akila داخل سیستم Cheyenne بشید. بعد باید افرادی که داخل بانک گروگان گرفته شده‌ن آزاد کنید. بعد مارشال تحت تأثیر کارهای شما قرار می‌گیره و ازتون می‌خواد با اِما صحبت کنید.
  • با اِما صحبت کنید تا کوئست Deputized پیش بره و اون از شما بخواد وظایف مختلفی رو انجام بدید. این وظایف شامل کشتن یک کاپیتان raider روی یک سیاره یا نابود کردن یک سفینه دزدهای دریایی می‌شه.
  • بعد از اتمام مأموریت‌ها باید کوئست Where Hope is Built رو انجام بدید. تو این کوئست باید وارد یک مزرعه تو Montara Luna بشید تا خلافکارها رو از بین ببرید. اِما برای انجام این کار به شما می‌پیونده.

حالا باید دشمن‌ها رو به‌عنوان بخشی از کوئست از بین ببرید، اما نباید با انجام این کار کوئست رو به پایان برسونید. تا وقتی که این کوئست رو تموم نکنید اِما به‌عنوان همراه سوم شما رو همراهی می‌کنه. اِما یک نمونه از یک از کاراکترهاییه که می‌تونن به‌عنوان همراه سوم شما رو همراهی کنن.

برچسب ها :

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

چطور بدون این‌که درگیر کوئست اصلی بشیم، استارفیلد بازی کنیم؟

دوست دارید استارفیلد رو دوباره بازی کنید، اما فقط درگیر کوئست‌های فرعی…

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

بالدورز گیت ۳: چطور اورفئوس رو نجات بدیم؟ (حاوی اسپویلر)

کوئست Free Orpheus تو بازی بالدورز گیت ۳ اواخر کمپین طولانی این…

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دیدگاهتان را بنویسید