صفحه اصلی > مقاله : ۲۰ تا از بازی‌هایی که قراره در آیندۀ نزدیک منتشر شن

۲۰ تا از بازی‌هایی که قراره در آیندۀ نزدیک منتشر شن

اگه شما هم مثل من خورۀ بازی باشید حتماً دوست دارید بدونید تو آیندۀ نزدیک کدوم بازی‌ها قراره به بازار بیان. تو این مطلب چند تا از این بازی‌ها رو طبق اعلام قبلی سازنده‌هاشون قراره از حوالی اواخر آبان تا اوایل دی 1402 منتشر بشن بهتون معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

1- Assassin’s Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage

با انتشار نسخۀ جدید بازی Assassin’s Creed میتونید یه بار دیگه در نقش حشاشین فرو برید و رهبران نظام قلعه رو در بغداد ترور کنید.

2- The Lords of the Fallen

The Lords of the Fallen

با انتشار این نسخۀ تازه به‌زودی میتونید به ماجراجویی به سبک بازی‌های RPG در کهکشان The Lords of the Fallen ادامه بدید و به مصاف ایزد اهریمنی‌ای به نام آدیر برید.

3- Allan Wake II

Allan Wake II

در این نسخۀ تازه دوباره قراره نویسندۀ معروف بازی ما، آلن، به‌ طور اتفاقی وارد جهانی هراسناک بشه و برای زنده موندن مبارزه کنه، در حالی که تاریکی نامرئی و مرموزی اون رو در تک‌تک گام‌ها و حرکاتش تهدید میکنه.

4- Marvel’s Spider-Man 2

Marvel’s Spider-Man 2

تو این نسخه از بازی اسپایدر من، پیتر پارکر و مایلز مورالس به سمت خیابون‌های نیویورک میتازن تا با جرم و جنایت مبارزه کنن، که یهو با یه ضدقهرمان محبوب به اسم وینِم (Venom) روبرو میشن.

5- Super Mario Bros. Wonder

Super Mario Bros. Wonder

تو این نسخۀ تازه، سبک افقی و دوبعدی و کلاسیک بازی سوپر ماریو دوباره روی نینتندو سویچ ظاهر میشه. این نسخه که حاوی سبک هنری تازه، شش کاراکتری که میشه انتخابشون کرد، عناصر تازه‌ای که به جونت اضافه میکنن و امکان‌های تازه‌ای برای تله‌پورت بین نقاط مختلف جهان بازیه، قراره به یاد موندنی‌ترین ماجراجویی ما با بازی ماریو رو رقم بزنه.

6- Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1

Metal Gear Solid Master Collection Vol. 1

تو این نسخۀ تازه هم مثل نسخه‌های قبلی بازی، یعنی، Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty و Metal Gear Solid 3: Snake Eater انواع و اقسام قدرت‌های نظامی و گروهک‌های تروریستی به دنبال به دست گرفتن مهار متال گیرها، یا تانک‌های هسته‌ای با قابلیت راه رفتن روی دو پا هستن و تنها کسی که میتونه جلوی دسترسی این گروه‌های خبیث به این جنگ‌افزارهای خطرناک رو بگیره شمایین.

7- Star Ocean: The Second Story R

Star Ocean: The Second Story R

این بازی که اولین بار روی PS1 منتشر شد، تا حالا کنسول‌های زیادی به خودش دیده. ولی این نسخۀ تازه از نظر ارتقای کیفیت بازی از همۀ نسخه‌های قبلی عملکرد بهتری داره. تو این نسخه منظره‌های سه‌بعدی پس‌زمینه بهینه‌سازی شده، شخصیت‌های خیالی داستان ظاهر بهتری پیدا کرده‌ن، پرترۀ شخصیت‌ها عوض شده، و مکانیزم مبارزه‌های بازی بازبینی و ترمیم شده تا بالاخره بتونیم نسخۀ کم‌دردسر و بهبودیافته‌ای از این بازی علمی‌تخیلی رو تجربه کنیم.

8- Super Mario RPG

Super Mario RPG

تو این نسخۀ تازه از سوپر ماریو شما میتونید با ماریو، پیچ، گینو و بقیۀ شخصیت‌های دوست‌داشتنی این بازی یه گروه تشکیل بدید و به ماشروم کینگدم حمله کنید و اسمیتیِ ناقلا رو شکست بدید. این نسخه از بازی با گرافیک سه‌بعدی و موسیقی تازه ارائه میشه، ولی دورنما و مکانیزم‌های بازی رو دست‌نخورده حفظ کرده.

9- Avatar: Frontiers of Pandora

Avatar: Frontiers of Pandora

تو نسخۀ جدید بازی آواتار میتونید در نقش Na’vi، شخصیت بومی سیارۀ پاندورا، با انسان‌های عضو گروه RDA که برای استثمار این سیاره بسیج شده‌ن بجنگید و برای حق حیاتتون مبارزه کنید.

10- Banishers: Ghosts of New Eden

Banishers: Ghosts of New Eden

تو این بازی دونفره، شما در نقش دو شکارچی ارواح باید با نیروهای ماوراء طبیعی و هم‌زمان با فناپذیری خودتون بجنگید. این بازی از نوع بازی‌های RPG انتخاب‌محوره که اجزایی از ژانر بازی‌های اکشن و ماجراجویانه رو هم در خودش گنجونده.

11- Blue Protocol

Blue Protocol

این بازی چند نفرۀ آنلاین که قراره تا چند ماه دیگه منتشر بشه با گرافیک رنگارنگ و انیمه‌ای، حالت تاثیرگذار مبارزۀ اکشن و انعطافش در تغییر کلاس یکی از بهترین بازی‌ها در نوع خودشه. حالت‌های چندنفرۀ این بازی شامل پیشبرد کمپین، مهمونی‌های زیرزمینی شش‌نفره، و هجوم 30نفره میشه.

12- Granblue Fantasy: Relink

Granblue Fantasy: Relink

این بازی اکشن RPG که در محیط Granblue Fantasy اجرا میشه، بعضی از شخصیت‌های قدیمی این سری بازی‌ها رو وارد یه ماجراجویی تازۀ پر از مبارزه کرده.

13- Hollow Knight: Silksong

Hollow Knight: Silksong

این بازی دنباله‌ای به جهان حشره‌ای محبوب بازی Metroidvania، با فضای بازی دشوارتر، غول‌های سخت‌جون‌تر و جهانی با طراحی زیباتره.

14- Metal Slug Tactics

Metal Slug Tactics

تو این بازی میتونید قهرمان‌های محبوب بازی Metal Slug رو هدایت کنید و در فرمت نوبتی، طی مبارزه‌ای تاکتیکی به جنگ Rebel Army (ارتش شورشی‌ها) بفرستید. این بازی قراره نسخۀ قابل ذخیرۀ بازی‌های بکش درروی دوبعدی تک‌جهته‌ باشه. گرافیک قدیمی و طراحی هنری نبوغ‌آمیز و کلاسیک این بازی باعث میشه بی‌معطلی در جهان سنتی سری بازی‌های Slug جای امنی برای خودش باز کنه.

15- Pragmata

Pragmata

این بازی ماجراجویانۀ اکشن آینده‌ای مخوف بر روی کرۀ ماه رو نشون میده و گرافیک فوق‌العاده‌ش نتیجۀ کاربرد موتور RE Engine محصول کمپانی کَپکامه.

16- Robocop: Rogue City

Robocop: Rogue City

روبوکاپ به گونۀ متفاوتی از بازی‌های تیراندازی تعلق داره. قهرمان محبوب ما تو این بازی مثل تانک جلو میره و واسه صبحونه مسلسل میخوره. با لگدکوب‌کردن هرچی که سر راهش سبز شه بیغوله‌های دیترویت رو زیر پا میذاره و با شلیک توپ دستی‌ش و بقیۀ سلاح‌هاش دشمن‌های نفرت‌انگیزش رو نقش زمین میکنه. تو این بیغوله‌ها همه گانگسترن، البته فقط تا وقتی که روبوکاپ هنوز خودش نشون نداده.

17- Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune and Dunan Unification Wars

Suikoden I & II HD Remaster: Gate Rune and Dunan Unification Wars

بازی کلاسیک Suikoden بالاخره حصار جهان PS1 رو شکست و حالا شما میتونید رو کنسول‌های امروزی بازی‌ش کنید. این بازی قراره به‌زودی برای اجرا روی نینتندو سویچ، ایکس باکس وان، PS4 و کامپیوترهای شخصی عرضه بشه.

18- Stellar Blade

Stellar Blade

این بازی از سری محصولات کمپانی کره‌ای Shift Up، با سبک هنری فوق‌العاده هیجان‌انگیز و محیط اکشن پر زد و خورد و بی‌نظیرش بر پس‌زمینه‌ای پسا آخرالزمانی، قراره تا چند ماه دیگه روی PS5 منتشر بشه.

19- War Hameer 40,000: Space Marine 2

War Hameer 40,000: Space Marine 2

تو این بازی شما نقش یه تک‌تیرانداز فضایی یغور و قوی‌هیکل رو بازی میکنید که هدفش مقابله با تهدید ظالمانۀ دشمن‌هاشه. چیزی که اینجا انتظارتون رو میکشه کلی تیراندازی و مبارزۀ پر زد و خورده.

20- Wuthering Waves

Wuthering Waves

این بازی action-RPG از بازی‌های مثل Genshin Impact و Tower of Fantasy الهام گرفته و وجه تمایزش با این بازی‌ها در سبک خاص گرافیک انیمه‌ای و قابلیت هدایت نوبتی چند شخصیته.

تحریریه

پست های مرتبط

۱۰ بازی پول‌ساز که یک‌نفره ساخته شده‌ن!

بیشتر بازی‌های مستقل یا همون بازی‌های Indie توسط یه گروه ساخته می‌شن،…

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

۱۵ کنسول فراموش‌شده تاریخ

ماجرای کنسول‌های بازی از سپتامبر ۱۹۷۲ شروع شد؛ وقتی مگناوکس کنسول اودیسه…

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

۱۳ بازی پرخرج تاریخ

بودجه زیاد یک بازی، لزوماً به معنای خوب و موفق بودنش نیست.…

۱۴۰۲/۰۷/۰۹

دیدگاهتان را بنویسید