صفحه اصلی > خبر و گزارش و ویدیو : بازی SteamWorld Build منتشر شد!

بازی SteamWorld Build منتشر شد!

SteamWorld Build

روز گذشته شرکت Thunderful Publishing بازی SteamWorld Build رو عرضه کرد. The Station توسعه‌دهنده این بازیه و ژانر بازی هم ترکیبی از Dungeon Crawling و شهرسازیه. ترکیب این دو ژانر باعث تقسیم بازی به دو بخش شده.

پخش ویدیو

بخش اول بازی از گیمرها می‌خواد یک شهر معدنی روی یک سیاره بسازن. گیمرها باید جاده، زیرساخت، تأسیسات و خونه‌هایی برای ساکنان شهر بسازن. گیمرها باید نیازهای ساکنان شهر رو برآورده کنن و حواس‌شون به سطح خوشحالی و رضایت اون‌ها باشه. با پیشرفت بازی، ساکنان شهر می‌تونن قفل ساختمان‌ها و فناوری‌های جدید رو باز کنن و قدرت کارگرها رو ارتقاء بِدن. پیشرفت شهر هم با جمعیت کلی اون سنجیده می‌شه.
به‌محض این‌که گیمر مقدار متریال لازم رو برای ساخت ورودی معدن به‌دست بیاره، بخش دوم بازی شروع می‌شه. گیمر علاوه بر ساخت یک معدن، باید معدن‌چی استخدام کنه تا توی یک معدن رهاشده قدیمی دنبال یک فناوری کهن بگردن تا به کمک اون از سیاره فرار کنن. در خلال این جست‌وجو، معدنچی‌ها باید سنگ‌های معدنی و مواد دیگه هم جمع کنن تا بتونن با استفاده از اون‌ها شهر رو گسترش بدن. علاوه بر این، باید به انواع سلاح‌ها مجهز باشن تا با هیولاهایی که تو معدن لونه کرده‌ن، بجنگن. هر چی شهر بزرگ‌تر باشه، مهندس‌های بیشتری جذب می‌شن و به این ترتیب، گیمر می‌تونه معدنچی‌های بیشتر و استخدام کنه و امکانات جست‌وجو در معدنش رو گسترش بده.

خرید پلی استیشن ۵

این بازی چندوجهی ریتم تندی داره و فضای فانتزی و رنگ‌ولعاب شادش می‌تونه خیلی از گیمرها رو جذب کنه. پس اگه از همچین ویژگی‌هایی خوش‌تون میاد این بازی رو از دست ندید.
این بازی برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس ایکس و اس عرضه شده.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک…

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه…

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید