صفحه اصلی > خبر و گزارش : اولین عکس‌های منتشرشده از سریال فال اوت

اولین عکس‌های منتشرشده از سریال فال اوت

حدود پنج ماه به نمایش سریال فال اوت از Amazon’s Prime Video باقی مونده. خالقان این سریال، جاناتان نولان (یکی از خالق‌های سریال وست‌ورلد) و لیز جوی هستن. این سریال، اقتباسی از سری‌بازی‌های فوق‌العاده محبوب بتدسدا، یعنی فال‌آوته که تو یه دنیای آخرالزمانی بعد از جنگ اتمی تو آمریکا اتفاق میفته. این سری‌بازی‌ها برای پلتفرم‌های مختلف مثل پلی استیشن ۵، ایکس باکس، و ویندوز منتشر شده‌ن. توی این سری بازی‌ها، کاراکتر اصلی از یک پناهگاه زیرزمینی به دنیای خطرناک بیرون قدم می‌ذاره. از این نقطه به بعد ماجراجویی گیمر تو یک دنیای باز بزرگ با شروع می‌شه که تو این ماجراها با صدها کاراکتر مختلف روبه‌رو می‌شه. سریال هم از همین داستان و روند پیروی می‌کنه.
داستان این سریال دویست سال بعد از انفجار بزرگ اتمی در سال ۲۰۷۷ تو کالیفرنیا اتفاق میفته. کاراکتر اصلی که اسمش لوسیه و نقشش رو اِلا پرنل بازی می‌کنه، دختریه که تو یکی از همون پناهگاه‌ها بزرگ شده و می‌خواد برای اولین بار از پناهگاه خارج بشه و دنیای بیرون رو ببینه. حالا آمازون پرایم‌ویدیو تعدادی عکس از این سریال منتشر کرده که ما رو با فضای کلی سریال آشنا می‌کنن.
توی سریال، علاوه بر این‌که می‌تونیم نگاهی گذرا به زندگی لوسی تو پناهگاه داشته باشیم، با کاراکترهای مخلتفی که لوسی تو ماجراجویی‌هاش باهاشون روبه‌رو می‌شه هم آشنا می‌شیم. مثلاً والتون گاگینز که یک غوله (Ghoul)؛ افرادی که نتونستن خودشون رو به پناهگاهی برسونن، اما تو انفجار اتمی هم از بین نرفتن و با قیافه‌هایی متفاوت، با شرایط جدید سازگار شده‌ن.
توی عکس‌های منتشرشده المان‌هایی از Brotherhood of Steel هم به چشم می‌خوره؛ گروهی شبه‌نظامی عاشق فناوری که نمادشون زره بزرگیه که می‌پوشن.
در ادامه نگاهی داریم به عکس‌های منتشرشده از این سریال که نمایش اون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ شروع می‌شه.

 

سریال فال اوت

اِلا پرنل در نقش لوسی و کایل مک‌لاکلان در نقش هنک، سرپرست پناهگاه
مشخصه که این عکس مربوط به قبل از خروج لوسی از پناهگاه می‌شه. بعضی حدس می‌زنن که لوسی دختر سرپرست پناهگاه باشه. اونچه که می‌دونیم اینه که سریال، بعد از همه بازی‌های منتشرشده اتفاق میفته.

دانلود سریال فال اوت

اِلا پرنل در نقش لوسی
اینجا لوسی از پناهگاهی که تمام عمر تو اون بزرگ شده، خارج می‌شه.

 

اِلا پرنل در نقش لوسی
سریال جدید تو کالیفرنیا اتفاق میفته؛ جایی که هنوز توی بازی‌ها تجربه‌ش نکردیم. با این حال، محیطی که تو عکس مشخصه حس‌وحال مگاتان رو القا می‌کنه. مگاتان جایی بود که فال‌آوت ۳ از اونجا شروع می‌شد.

 

سریال fallout

کشتی هوایی Brotherhood of Steel
تو فال‌آوت ۴ با پرایدوِن که کشتی هوایی غول‌آسای برادِرهود آو استیل بود، آشنا شدیم. چیزی که تو عکس می‌بینیم شباهت زیادی به همون کشتی هوایی داره.

 

برادِهود آو استیل
تو این عکس چند عضو از این گروه رو تو زره‌های مخصوص‌شون می‌بینیم. توی بازی‌ها همیشه یکی از جذابیت‌ها پیدا کردن این زره‌ها بود.

 

والتن گاگینز در نقش یک غول
توی بازی‌ها با غول‌های زیادی روبه‌رو می‌شیم. غول‌ها افرادی هستن که در معرض تشعشعات اتمی قرار گرفته‌ن، اما از بین نرفتن و با ظاهری متفاوت با انسان‌ها به زندگی خودشون ادامه می‌دن. هنوز مشخص نیست که این کاراکتر یک اسم مختص به خودش داره یا فقط با اسم The Ghoul شناخته می‌شه، اما ظاهرش بی‌نقصه.

 

آرون موتِن در نقش ماکسیموس در کنار یک زره پاور آرمور
نکته جالب اینجاست که توی بازی Fallout Tactics که سال ۲۰۰۱ منتشر شد هم یه کاراکتر به اسم ماکسیموس وجود داشت. اما داستان این بازی به ۱۰۰ سال قبل از اتفاق‌های این سریال بر می‌گرده. بنابراین، شکی نیست که این دو کاراکتر یکی نیستن، اما احتمالاً ماکسیموس سریال Fallout، از کاراکتر بازی الهام گرفته شده.

 


جاناتان نولان در کنار اِلا پرنل

 

والتون گاگینز در نقش غول

برچسب ها :

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک…

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه…

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید