صفحه اصلی > فان : دانلود والپیپر بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ (با کیفیت 4K)

دانلود والپیپر بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ (با کیفیت 4K)

دانلود والپیپر گیم

۱- دانلود والپیپر Alan Wake 2

بازی Alan Wake 2 برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس و ویندوز عرضه شده. این دنباله یک دهه بعد از الن ویک عرضه شده و نظر خیلی از گیمرها رو به خودش جلب کرده. برای دانلود عکس پس زمینه Alan Wake 2 برای دسکتاپ و موبایل روی لینک‌های دانلود کلیک کنید.

دانلود والپیپر الن ویک ۲ برای دسکتاپ

۲- دانلود والپیپر Marvel’s Spider-Man 2

بازی اسپایدر من ۲ برای پلی استیشن یکی از درخشان‌ترین بازی‌های امسال محسوب می‌شه. مثل نسخه قبلی محیط پویای نیویورک، داستان جذاب، امکان بازی کردن به‌جای پیتر پارکر و مایلز مورالس در کنار حرکات متنوع و گیم‌پلی به‌شدت جذاب، این بازی رو برای همه گیمرها به یک تجربه منحصربه‌فرد تبدیل می‌کنه. می‌تونید با کلیک روی دکمه دانلود، تصویر پس زمینه اسپایدرمن ۲ برای دسکتاپ و موبایل رو دانلود کنید.

۳- دانلود والپیپر Starfield

بتسدا این بار به‌جای دنیای آخرالزمانی یا جهان فانتزی کهن، سراغ راه شیری رفته و با این بازی گیمر رو تو سیاره‌های مختلف درگیر می‌کنه. بازی استارفیلد طرفدارهای خاص خودش رو داره و البته یک سری از گیمرها هم روی خوشی بهش نشون ندادن. در هر حال، استارفیلد یکی از مهم‌ترین عنوان‌های ساله. دانلود عکس پس زمینه استارفیلد برای موبایل یا دسکتاپ با کلیک روی دکمه دانلود امکان‌پذیره.

۴- دانلود والپیپر Cyberpunk Phantom Liberty

جهان سایبرپانک دنیای پویا، گاه تیره‌وتار و جذابیه. این بازی هم مثل نسخه قبل طرفدارها رو ناامید نکرد و می‌تونه ساعت‌ها شما رو درگیر ماجراهای مختلف کنه. برای دانلود تصویر پس زمینه سایبرپانک Phantom Liberty برای موبایل و دسکتاپ کافیه روی دکمه دانلود کلیک کنید.

۵- دانلود والپیپر Baldur’s Gate 3

بالدورز گیت ۳ خیلی از گیمرها و به‌خصوص طرفدارهای ژانر نقش‌آفرینی رو شگفت‌زده کرد و یکی از بهترین بازی‌های سال شناخته می‌شه. برای دانلود عکس پس زمینه Baldur’s Gate 3 می‌تونید روی دکمه دانلود کلیک کنید.

۶- دانلود والپیپر Horizon Call of the Mountain

بازی Horizon Zero Dawn طرفدارهای پر و پا قرصی برای خودش پیدا کرد. این بازی پلی استیشن ۵ هم با فضای خاص و گیم‌پلی جذابش طرفدارهای این عنوان رو راضی نگه داشت. دانلود عکس پس زمینه Horizon Call of the Mountain برای موبایل و دسکتاپ از طریق دکمه دانلود هر نسخه امکان‌پذیره.

۷- دانلود والپیپر Mortal Kombat I

امکان نداره طرفدارهای بازی‌های مبارزه‌ای مورتال کمبت بازی نکرده باشن. این عنوان که سال‌هاست جذابیت خودش رو حفظ کرده، این بار بخش داستانی خیلی خوبی هم داره. مورتال کمبت ۱ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و ویندوز عرضه شده. اگه دوست دارید عکس پس زمینه مورتال کمبت ۱ رو برای موبایل و دسکتاپ دانلود کنید، می‌تونید روی دکمه دانلود کلیک کنید.

۸- دانلود والپیپر Super Mario Bros. Wonder

سوپرماریو یکی از قدیمی‌ترین عنوان‌ها تو دنیای بازیه که نسل‌های مختلفی رو سرگرم کرده. این بار هم با یه دنیای رنگارنگ و پرتحرک اومده تا گیمرها رو جذب خودش کنه. برای دانلود عکس پس زمینه سوپر ماریو Wonder برای موبایل و دسکتاپ روی لینک‌ها کلیک کنید.

۹- دانلود والپیپر Lies of P

اگه جزو طرفدارهای دارک سولز و بازی‌های مشابه هستید، این عنوان رو از دست ندید! این بازی با فضای ویکتوریایی تیره‌وتار خودش و باس‌های قدرتمند و وحشتناکش مهارت گیمر رو تو بازی به چالش می‌کشه. برای این‌که بتونید عکس پس زمینه Lies of P رو برای موبایل و دسکتاپ دانلود کنید، می‌توانید از دکمه‌های دانلود استفاده کنید.

۱۰- دانلود والپیپر F1 23

بازی F1 23 برای PS5، PS4، ایکس باکس وان، ایکس باکس ایکس و اس و ویندوز عرضه شده. این بار یک مود داستانی هم به بازی اضافه شده که جذابیت‌های خاص خودش رو داره. کنترل‌ها و گیم‌پلی بازی هم اصلاح شده‌ن تا بهترین تجربه ممکن از یک بازی ریسینگ برای گیمر فراهم بشه. برای دانلود تصویر پس زمینه F1 23 برای دسکتاپ و موبایل روی دکمه‌های دانلود کلیک کنید.

۱۱- دانلود والپیپر Diablo IV

یک دهه از عرضه دیابلو ۳ می‌گذره و حالا بلیزارد با یه دنیای تیره و ترسناک، پر از مرده‌های متحرک، رودهای خون و ارواح شکنجه‌شده اومده تا لرزه به اندام گیمرها بندازه. برای دانلود عکس پس زمینه دیابلو ۴ برای موبایل و دسکتاپ کافیه روی لینک‌های دانلود کلیک کنید.

۱۲- دانلود والپیپر Street Fighter 6

استریت فایتر تو بازی‌های مبارزه‌ای سبک بصری و فضاسازی خاص خودش رو داره. تو این نسخه یک بخش داستانی جالب هم به بازی اضافه شده که هم می‌تونه طرفدارهای قدیمی رو جذب خودش بکنه و هم تازه‌واردها رو با بازی و تکنیک‌هاش آشنا کنه. برای دانلود عکس پس زمینه Street Fighter 6 می‌تونید از دکمه‌های دانلود عکس پس زمینه بازی استفاده کنید.

۱۳- دانلود والپیپر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

نینتندو باز هم عنوان پرطرفدار زلدا رو چند پله بالا کشیده و یک دنیای فوق‌العاده جذاب خلق کرده. این بازی خلاقیت گیمر رو رها می‌کنه تا با نوآوری و روش‌های عجیب تو دنیای دلنشین بازی بچرخه و داستان رو هم پیش ببره. برای دانلود عکس پس زمینه Tears of the Kingdom کافیه روی لینک‌های دانلود کلیک کنید.

۱۴- دانلود والپیپر Meet Your Maker

گیمر تو این بازی در نقش یک ربات ظاهر می‌شه که باید وسایل و قطعات قابل‌استفاده رو از یک دنیای آخرالزمانی جمع کنه. مأموریت اصلی گیمر، از بین بردن مقر گیمرهای دیگه‌س. البته هر گیمر مقر خودش رو پر از معما و تله کرده؛ پس باید مواظب باشید و در ضمن می‌تونید از روش‌های رقبا الهام بگیرید و خلاقیت‌تون رو قوی‌تر کنید. برای دانلود عکس پس زمینه Meet Your Maker روی لینک‌های دانلود کلیک کنید.

۱۵- دانلود والپیپر Resident Evil 4

شکی نیست که رزیدنت اویل یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تو ژانر بقا محسوب می‌شه. یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های این بازی هم نسخه چهارم بود. حالا کپکام Resident Evil 4 رو استادانه بازسازی کرده و طرفدارها رو غرق لذت کرده. رزیدنت اویل ۴ برای PS5، PS4، ویندوز، ایکس باکس، iOS و macOS عرضه شده. برای دانلود عکس پس زمینه رزیدنت اویل ۴ برای موبایل و دسکتاپ روی لینک‌های دانلود کلیک کنید.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت دوم)

توی قسمت قبل، نُه فیلم و سریال DC رو معرفی کردیم که…

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

همه فیلم‌ها و سریال‌های DC که در دست ساخت هستن (قسمت اول)

با کند شدن تولیدات سینمایی و تلویزیونی مارول و تماشای آخرین فیلم…

۱۴۰۳/۰۱/۲۹

ده والپیپر بازی The Last of Us 2 (با کیفیت 4K)

تو این آرت‌ورک، هنرمند سعی کرده بدون استفاده از رنگ، جوهره شخصیت…

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

دیدگاهتان را بنویسید