صفحه اصلی > خبر و گزارش : بازی Final Fantasy VII Rebirth نزدیک به ۱۰۰ ساعت محتوای اضافی داره!

بازی Final Fantasy VII Rebirth نزدیک به ۱۰۰ ساعت محتوای اضافی داره!

به گفتۀ کارگردان بازی، نائوکی هاماگوچی، Final Fantasy 7 Rebirth قراره با چیزی در حدود 100 ساعت محتوای ماجراجویانۀ اضافه منتشر بشه.

حساب توییتری بازی فاینال فنتسی اخیراً دست به انتشار مجموعه اظهاراتی از تیم سازندۀ بازی از جمله کارگردان هنری، تتسویا نومورا، تهیه‌کننده یوشینوری کیتاسی و کارگردان نائوکی هاماگوچی کرده.

وقتی نوبت به انتشار اظهارات هاماگوچی رسید، به نظر میرسید خیلی خوشحاله که اعلام کنه نسخۀ جدید بازی، بعد از استقلال کمپانی Cloud از Midgar تونسته به سوی تحقق مفهوم «اکتشاف آزادانه» گام برداره.

هاماگوچی گفت: «با این که خط داستانی از روایت بازی قبلی بسیار مفصل‌تر و پرماجراتره، نسخۀ جدید همچنین با افزودن قصه‌های حیرت‌انگیز، مینی‌گیم‌های تفریحی، غول‌های پرزور و کلی جزئیات دیگه که در جهان بازی پیدا میکنید، به سوی تحقق مفهوم «اکتشاف آزادانه» گام برداشته. امیدواریم در جهان پر از جزئیات این بازی به دقت کندوکاو کنید، چرا که چیزی نزدیک به 100 ساعت ماجراجویی در انتظارتونه.»

خیلی از چیزهایی رو که هاماگوچی در این توییت ازشون حرف زده در آخرین تریلرهای بازی میشه دید. هاماگوچی همچنین با شرکت تو پرسش و پاسخ با وبلاگ پلی‌استیشن گفته حجم محتوای فرعی نسخۀ Rebirth نزدیک به دو برابر داستان اصلی بازیه.

«جهان بازی انقدر گسترده و فراگیره که از همه‌ش به تنهایی تو داستان اصلی استفاده نمیشه. در واقع، از نظر حجم، محتوای فرعی بازی چیزی نزدیک به دو برابر محتوای ماموریت اصلی بازیه. بازیکن‌هایی که دوست دارن بیشتر تو جهان این بازی غور کنن، تجربه‌های هیجان‌انگیز و تازه‌ کسب کنن و تو مبارزه‌ها و مینی‌گیم‌های فرعی شرکت کنن میتونن به گوشه گوشۀ جهان این بازی سرک بکشن. تازه این امکان هم برای بازیکن مهیاست که هرموقع بخواد به هر ناحیه‌ای از جهان بازی برگرده، حتی اگه خط اصلی قصه جای دیگه‌ای داره اتفاق میفته. پس اگه چیزی رو نصفه‌کاره رها کردید هیچ جای نگرانی نیست.»

نسخۀ جدید بازی فاینال فنتسی قراره دهم اسفند امسال منتشر بشه. تا اون موقع خبرهای تازه دربارۀ این بازی رو از وبلاگ گیم‌آوران دنبال کنید.

تحریریه

پست های مرتبط

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک…

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه…

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دیدگاهتان را بنویسید