صفحه اصلی > خبر و گزارش : تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک و بقای خودش منتشر کرده.
سایلنت هیل ۲ نسخه بازسازی‌شده یک بازی به همین اسمه که سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این بازی، تو استودیوی بازی‌سازی بلوبر (Bloober) در حال ساخته شدنه که بازی Layers of Fear رو تو کارنامه خودش داره. ۳۱ ژانویه، تریلر جدیدی از سایلنت هیل ۲ تو رویداد Sony State of Play منتشر شد.
بلوبر اولین تیزر بازسازی سایلنت هیل ۲ رو تو اکتبر ۲۰۲۲ منتشر کرد که فضای مه‌آلود شهر سایلنت هیل و جلاد معروف این شهر یعنی پیرامید هد (Pyramid Head) و کاراکتر جیمز ساندرلند (James Sunderland) رو نشون می‌داد. اون زمان همه از این تریلر جا خورده بودن. این اولین باری بود که کونامی بعد از سال‌ها سراغ سری بازی‌های سایلنت هیل رفته بود.

حالا هم که تریلر تازه‌ای از این بازی در اومده که گیم‌پلی این بازی رو نشون میده. اما این تریلر هم بیشتر رو حالت سوم شخص و مدرن‌شده این بازی تمرکز کرده.

ماتئوس لنارت (Mateusz Lenart) مدیر بخش خلاقیت بلوبر تو نوامبر ۲۰۲۲ تو یه مصاحبه با Rytmy که یه مجله فرهنگی لهستانیه گفته بود که تو اولین ماه‌های کار روی نسخه بازسازی سایلنت هیل ۲، نسخه اورجینال رو خیلی دقیق بازی کردن و حس کردن جهان بازی و داستان بزرگ‌ترین نقاط قوت این بازی هستن؛ اما سیستم مبارزه باید دوباره‌سازی بشه و دشمنان بازی به هوش مصنوعی بهتری نیاز دارن.

خرید پلی استیشن ۵

البته تو نسخه بازسازی زوایای ثابت دوربین جای خودش رو به دید سوم شخص و روی شونه کاراکتر داده که شبیه رزیدنت ایوِل ۲ شده. هدف این کار طبق گفته لنارت، عمیق‌تر شدن تجربه بازی برای گیمر بوده و این حس رو به گیمر القا می‌کنه که خودش بخشی از این دنیای خیالیه. غیر از این تغییرات تو گیم‌پلی، دیگه هیچ‌جای بازی تغییری نکرده و داستان ترسناک بازی هنوز سر جاشه.
با این‌که تریلر این بازی که تو اکتبر ۲۰۲۲ منتشر شد، تازگی‌ها به عنوان برنده بهترین تریلر بازی ترسناک سال تو Horror Game Awards شناخته شده، بلوبر تا لحظه انتشار این تریلر جدید، درباره سایلنت هیل ۲ ساکت بوده.
جای تاسف داره که مهم‌ترین اطلاعات بازی که گیمرها هم بیشتر از همه منتظرش بودن تو تریلر مشخص نشده و اونم زمان عرضه بازیه. به جاش تیم بلوبر توسعه این بازی برای پلی استیشن ۵ رو تایید کردن. پس برای تجربه این بازی باید کمی منتظر بمونیم.

محمد قربانی

پست های مرتبط

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه…

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

فروش PS5 به ۵۰ میلیون دستگاه رسید

Sony Interactive Entertainment به‌تازگی اعلام کرده به رکورد جدیدی دست پیدا کرده…

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

دیدگاهتان را بنویسید