صفحه اصلی > خبر و گزارش : مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت یک دسته معلق در هوا عرضه می‌کنه!

مایکروسافت قرار شده همزمان با اکران فیلم Dune: Part Two یک نسخه ویژه از ایکس باکس اس، یک کنترلر ویژه معلق در هوا و یک پایه کنسول خاص عرضه کنه. البته فقط کسی که تو مسابقه مایکروسافت برنده بشه، می‌تونه صاحب این دسته خاص بشه.
پایه کنسول اختصاصی مایکروسافت شبیه یک سفینه فضاییه که توی فیلم دون می‌بینیمش. برای بردن این دسته و بقیه متعلقات، باید توییتر مایکروسافت رو فالو کنید و توییت مخصوص این موضوع رو ریتوییت کنید.
علاوه بر این، مایکروسافت یک اکسپنشن پک هم برای Microsoft Flight Simulator عرضه کرده که رایگانه و به گیمرها اجازه می‌ده سوار یک Ornithopter مجازی بشن و اطراف Arrakis پرواز کنن. این اولین باره که می‌شه تو بازی فلایت سیمولیتور یا یک پرنده خیالی تو یک محیط خیالی پرواز کرد.

طبق پست رسمی مایکروسافت، این نسخه ویژه از کنسول با الهام از رنگ‌های خورشید Arrakis، سیاره‌ها و شن روان ساخته شده. مایکروسافت تو پست بلاگ خودش اعلام کرده که «این ایکس باکس اس ویژه یک نسخه کلکسیونی واقعی برای طرفدارهاست. علاوه بر این، ایکس باکس اولین کنترلر معلق در هوای دنیا رو عرضه می‌کنه. این طرح خیره‌کننده با معلق بودن روی تپه شنی مثل یک Ornithopter زینت‌بخش هر اتاقی خواهد بود.»

پایه کنسول ایکس باکس یک وسیله پرنده بزرگه که ایکس باکس نارنجی داخل اون قرار می‌گیره. مثل بقیه دسته‌های عجیب و غریب مایکروسافت، فقط با برنده شدن تو یک رقابت می‌تونید صاحب این مجموعه باشید.
از دسته‌های عجیب دیگه مایکروسافت می‌شه به دسته‌های پشمالوی سونیک، دسته‌های ساخته‌شده از یشم سبز اشاره کرد. مایکروسافت حتی یک بار به‌مناسب عرضه فیلم جدید ویلی وانکا یک کنسول به‌شکل شکلات به‌همراه یک دسته خوراکی (!) و یک دسته واقعی عرضه کرد. در ادامه عکس بعضی دسته‌های عجیب مایکروسافت رو مشاهده می‌کنید.

احمدرضا فرزان جم

پست های مرتبط

تریلر جدید بازسازی سایلنت هیل ۲

تازگی‌ها کونامی (Konami) تریلر جدیدی از گیم‌پلی نسخه بازسازی‌شده بازی سبک ترسناک…

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

همه چیز درباره نینتندو سوییچ ۲

شکی نیست که نینتندو بالاخره نسخه بعدی کنسول خودش رو عرضه می‌کنه.…

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

فروش PS5 به ۵۰ میلیون دستگاه رسید

Sony Interactive Entertainment به‌تازگی اعلام کرده به رکورد جدیدی دست پیدا کرده…

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

دیدگاهتان را بنویسید